Nainen antoi huonon arvostelun ravintolalle - ruokapaikan vastausta kehutaan nerokkaaksi
Internetistä on helppo katsoa muun muassa hyviä ravintoloita tai hotelleja. Monet valitsevat vaikkapa ruokapaikan sen perusteella, miten muut käyttäjät ovat paikkaa arvostelleet. Eräs ravintola antoi monen mielestä nerokkaan vastauksen asiakkaan huonolle arvostelulle.
Debbie Davis vieraili Oxton bar and Kitchen -pihvipaikassa, jolle hän lopulta antoi Facebookissa kaksi tähteä viidestä. Davis kehui paikkaan erinomaiseksi, mutta hän ei ymmärtänyt miten ruokannos oli maksanut kahdeksan puntaa, joka tarkoittaa noin yhdeksää euroa. Hänen mielestään ruoka-annos oli pieni.
Ravintolan vastaus on kerännyt lukuisia tykkäyksiä ja monen mielestä se on ollut nerokas.
"Selvä homma Debbie. Mistäköhän aloittaisin?
Siitä kahdeksasta punnasta meidän ilkeä valtio rajoittaa meiltä 20 prosenttia, joten meille jää karkeasti ottaen itsellemme noin 6,66 puntaa. Tästä summasta meidän on pitänyt ostaa tuoreet raaka-aineet annokseen, joka tarkoittaa muun muassa tuoretta koljan filettä. Tämän jälkeen kokkimme valmistaa annoksen aivan alusta saakka, tehden muun muassa tartarkastikkeen, hernepyreen ja ranskanperunat. Raaka-aineet maksavat noin 2,70 puntaa.
Tästä jää käytettäväksi noin 3.94 puntaa. Tästä maksamme meidän kokeillemme korvausta tekemästään työstä. Meidän hieno annoksemme ei myöskään purjehdi itsestään luoksesi, vaan sen toimittavat tarjoilijamme. Tämän lisäksi maksamme myös kaasusta sekä sähköstä, jotta näkisit syömäsi ruuan, joten voi vain arvata, että tästä summasta ei meille paljon jää.
Voit myös kokeilla tehdä annoksen itse näillä summilla."
Ihmiset ovat kommentoineet ravintolan vastausta nerokkaaksi. Toisaalta jotkut ovat sitä mieltä, että ravintolan ei olisi pitänyt häpäistä naista julkisesti.
Lue myös: Ravintolassa työskentelevät paljastavat annokset, joita he eivät ikinä suostu tilaamaan
Lähde: LADbible