Coca-Cola muuttaa radikaalisti tölkkiensä ulkonäköä - mitä pidät uudistuksesta?
Tällä viikolla julkaistun tutkimuksen mukaan puolet briteistä eivät ole olleet tietoisia siitä, että Coca Cola Zero -juoma on sokeriton ja kaloriton. Jotta kuluttajat tietäisivät jatkossa paremmin, mitä heidän juomissaan on sisällä, on Coca-Cola ryhtynyt toimiin.
Brändi on uusinut tölkkiensä ulkonäköä radikaalisti. Muutoksella se tavoittelee yhteneväisempää linjaa suunnittelussa sekä sitä, että ihmiset tietäisivät aiempaa paremmin, mitä mikäkin juoma pitää sisällään.
Aiemmin Coca Cola Zero -tölkin pohjaväri on ollut musta. Vähäkalorisen limutölkin pohjaväri on ollut valkoinen, kun taas Coca Cola Life -juoma on tunnistettu vihreästä väristään.
Muutoksen jälkeen kaikkien tölkkien pääväri on punainen. Tölkkien alaosan värit kuitenkin vaihtelevat, esimerkiksi Coca Cola Zerolla sen ollessa musta. Lisäksi tölkkeihin tuodaan selkeät tekstit siitä, mitä ne pitävät sisällään, eli onko juomassa kaloreita, sokeria, kofeiinia ja niin edelleen.
Vielä uusia tölkkejä ei tuoda kauppoihin maailmanlaajuisesti. Ensimmäisenä ne ilmestyvät Espanjan kauppahyllyille, ja myöhemmin mahdollisesti myös muualle.
Pääset katsomaan kuvat uusituista tölkeistä täältä.
Seuraava artikkeli: Coca-Cola tehoaa muuhunkin kuin janoon: 20 erikoista käyttötarkoitusta
Lähde: Daily Star