Reinot ja Ainot uudistuvat historiallisella tavalla - Jukka Kurttila: "Kotiympyröistä katukuvaan"
Ei liene suomalaista, jossa Reino&Aino-tossut eivät saisi aikaan visuaalista muistijälkeä. Nyt Reinot ja Ainot uudistuvat historiallisella tavalla, kun 90 vuotta kotikenkiin panostanut brändi on tuonut markkinoille myös muita tuotteita tutuissa ruutukuoseissa. Tossutehtaan matkalle on mahtunut paljon. Viimeisin iso käänne tapahtui keväällä 2019, kun Finlaysonin omistajat ostivat tuotemerkin liiketoiminnan pelastaakseen pitkät juuret omaavan suomalaisbrändin.
Tossutehdas ei kuulostane enää mieluisalta Finlaysonin Jukka Kurttilan korvaan, sillä tulevaisuudessa brändi keskittyy muuhunkin.
”Tarkoituksenamme ei ollut milloinkaan myydä pelkkiä tossuja, vaan haluamme tuoda suomalaisten 1930-luvulta saakka rakastaman brändin kotiympyröistä myös katukuvaan. Tämä on historiallinen askel ja kasvun mahdollisuus.”, Finlaysonin luova johtaja Jukka Kurttila kertoo.
Tulossa on muun muassa vilttejä, läppärinlämmittimiä ja liuta erilaisia talviasusteita. Rajoitettuun erikoiserään mahtuu muun muassa Aino-tupsubaskeri ja Reino-tumput.
Muun muassa tältä uudet tuotteet näyttävät.
Lue myös: Arvoista pidetty kiinni vankilareissua pelkäämättä - kohu, joka yllätti Finlaysonin Jukka Kurttilan