Kaikki artikkelit

Hinta, mukavuus ja laatu ovat kriteerit, jolla suomalaiset isät ja äidit ostavat lapsilleen vaatteita. Trendeillä ja merkeillä taas ei ole niin väliä.
Muotikysely 2013 selvitti myös sen, kuinka moni lukijoista pukeutuu turkiksiin.
Sata vai tuhat euroa? Muotikysely 2013 selvitti, kuinka paljon käsilaukkuun ollaan valmiita sijoittamaan.
Seitsemän prosenttia suomalaisista on valmis maksamaan lastevaatteesta jopa 300 euroa.  
Muotikysely 2013 vastanneiden mielestä trendikkyys ei ole tärkein tekijä vaatetta ostaessa.
62 % Muotikyselyyn vastanneista shoppailee vaatteensa ensisijaisesti netistä. Mutta mitkä kaupat siellä ovat suosituimpia?  
The Voicen Muotikyselyssä sijoittuneet kymmenen suosituinta vaatemerkkiä listattiin.
Suurin osan The Voicen Muotikyselyyn vastanneista shoppailee ketjuvaatekaupoissa.
Muotikysely 2013 paljastaa, että monet kammoavat muovisandaaleja ja turkiksia.
Muotikysely 2013 vastaajat muistelevat outoja asuvirityksiään.
Muotikysely 2013 vastaajista suurin osa tepsuttelee 10-20 kenkäparilla.
4 % vastaajista pärjää alle 10 vaatekappaleella. Sen sijaan 25 % omistaa yli 90 kappaletta.
The Voicen Muotikysely 2013 kartoitti lukijoiden muotitottumuksia.
Suurin osa Muotikysely 2013 vastaajista kokevat olevansa rentoja ja käytännöllisiä pukeutujia.