Suomalainen muotikysely selvitti: Laatu ja hinta painavat lastenvaatteita hankkiessa eniten
Hinta, mukavuus ja laatu ovat kriteerit, jolla suomalaiset isät ja äidit ostavat lapsilleen vaatteita. Trendeillä ja merkeillä taas ei ole niin väliä.
The Voicen Muotikysely 2013 kartoitti vanhempien kulutustottumuksia lastenvaatteita ostaessa. Kun tarve marssia vaatekauppaan tulee eteen, seuraavat asiat painavat vaakakupissa kaikkein eniten:
79 % Hinta
77 % Mukavuus
74 % Laatu
70 % Materiaali
25,7 % Trendikkyys
25,1 Printit
14 % Merkki
Katso koko kyselyn tulokset täällä.
Kilpailut
Uusimmat
"Aina se työntää naamaansa joka paikkaan" – mikä ajaa Esko Eerikäistä julkisuuteen?
Millainen pääsiäistyyppi olet horoskooppimerkkisi perusteella? Lue tekoälyn laatima leikkimielinen kuvaus
Osin alaikäisten nuorten epäillään Suomessa levittäneen huomattavia määriä huumausaineita
Vuoden iskelmä -äänestyksen top 30 -lista julki - katso, ketkä kaikki nousivat listalle
Kevät saa nuoret ja kokemattomat hirvieläimet liikkeelle - onnettomuusriski kasvaa
Näytä lisää