Diili keräsi katsojia

01.12.2009 16:14 -

Eilen päättynyt Diili on ollut yksi tämän syksyn katsotuimmista ja seuratuimmista ohjelmista. Voiton ratketessa keskikatsojamäärä nousi lähelle miljoonaa.

Syksyn kuluessa käyty Diili huipentui eilen maanantaina esitettyyn finaalijaksoon. Ratkaisun hetket koittivat Antti Seppiselle ja Heidi Luumille, kun toinen heistä kuuli Hjallikselta maagiset sanat: "Mä palkkaan sut!".

Kun Antti Seppisen valinta Sipoonrannan myyntijohtajaksi ratkesi ohjelman lopussa, oli keskikatsojamäärä 981 000. Koko finaalijakson keskikatsojamäärä oli 891 000.

MTV Oy:n ohjelmajohtaja Jorma Sairanen on ollut tyytyväinen ohjelman menestykseen. Diilin jatkosta neuvotellaan parhaillaan.

Hjallis Harkimolle jäi ohjelmasta käteen hyviä muistoja ja ennen kaikkea loistava uusi myyntijohtaja Sipoonranta Oy:lle.

- Diili oli miellyttävä kokemus. Sain ilmaista omia mielipiteitäni ja kertoa omia ajatuksiani bisneksenteosta. Pääsin näkemään, miten erityyppiset ihmiset toimivat kilpailutilanteessa. Opin itsekin aika paljon", Hjallis summaa 12-viikkoisen työhaastattelun annin.

Kilpailut

Uusimmat