Ennätyskampanja huipentui yhteislauluun
Kampanjan tarkoituksena oli kerätä rahaa Global Fund to Fight Aidsille, joka taistelee Afrikassa aidsia vastaan. Starbucks on haastanut muusikoita ympäri maailmaa laulamaan samaan aikaan The Beatlesin kappaleen All You Need is Love. Asiasta uutisoi Markkinointi ja Mainonta.
Artistien esitykset on nähtävillä kampanjasivustolla. Lisäksi kenen tahansa on mahdollista lähettää sivustolle oma versionsa kappaleesta.
Tapahtuma on jatkoa Starbucksin ja REDin vuoden kestäneelle yhteistyölle. Mukana yhteistyössä on myös Facebook.
Tämän päiväistä tapahtumaa on pohjustanut viikonloppuna kestävä kampanjointi. Lauantaina 16 eri maan Facebook-käyttäjät saivat viiden ensimmäisen kirjautumisensa yhteydessä ruudulleen Starbucksilta kutsun osallistua rahakeräykseen.
Facebook uskoo viestin tavoittaneen satoja miljoonia ihmisiä. Tämä on suurin maailmanlaajuinen kampanja sekä Facebookin että Starbucksin historiassa.