Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
3 joulukukkaa, jotka selviävät lähes ilman hoitoa
Nicole Kidman toi onnistuneesti ikonisen pankkimaailmasta tutun kuosin pukuunsa
Ahdistavatko lähestyvät pyhät? Asiantuntija kertoo, mitä kannattaa ja mitä ainakaan ei kannata tehdä
5 kirjavinkkiä viime hetken pukinkonttiin tai lomaluettavaksi
Kasmir avoimena isyydestä: 'Elämässäni on kaksi asiaa, jotka ovat tärkeämpiä kuin mikään muu'
Näytä lisää