Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Toholammilta löydetty vainaja on todennäköisesti Pyhäjärveltä kadonnut mies
Tutkimus: Veronmaksu koetaan kansalaisvelvollisuutena - käyttökohteet aiheuttavat kritiikkiä
Ensi vuosi räjäyttää pankin arkivapaiden osalta - näin monta arkivapaapäivää vuoteen mahtuu
Nämä ovat suomalaisten luotetuimmat yritykset - ja nämä vähiten luotetut
Kim Kardashian asteli punaiselle matolle yllään asuste, jota myös prinsessa Diana käytti aikoinaan
Näytä lisää