Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
"Elämäni pisimmät viikot" - Ella Kanninen muistelee neljän vuoden takaisia terveyshuolia
Uutuusdokumentissa sukelletaan vanhoillislestadiolaisten nuorten Suviseuroihin
Hittisarjan uusi kausi julkaistiin, ja nyt turistien odotetaan vyöryvän Thaimaahan
Tiedätkö mihin kierrätysastiaan hedelmien punnitsemisessa tuleva vaakatarra kuuluu?
Myös Rihanna innostui kauden trendiasusta - esitteli kaksi erilaista kokonaisuutta
Näytä lisää