Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
HS: Jo toinen Fat Lizard -ravintola hakeutui konkurssiin ja sulki ovensa
One Morning Left lopettaa: 'Muut jäsenet eivät olisi koskaan liittyneet yhtyeeseen, jos olisivat tienneet'
Sopimusrikkomus UMK:ssa - One Morning Left joutuu jättämään kilpailun
Erä Tapolan valkosipulikastiketta vedetään myynnistä
Suomalainen makeisyritys valittiin maailman parhaaksi lakritsin valmistajaksi
Näytä lisää