Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Katy Perry voitti oikeuden käyttää nimeään Australiassa
Jari-myrsky aiheutti vahinkoa ympäri maata: "Lumimyrskyjen harvinaisemmasta päästä"
Tony Kakon luotsaaman Himmelkraftin ensisinkku julki: "Nauti Uraniumista"
Poliisi lisää läsnäoloa kouluissa - luvassa virtuaalioppitunteja
Suuri joukko lapsia suuntasi tänään työpaikoille - tarkoituksena opettaa, miten yhteiskunta toimii
Näytä lisää