Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen
Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.
Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.
- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.
Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.
- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.
Kilpailut
Uusimmat
Vuoden iskelmä -äänestyksen top 30 -lista julki - katso, ketkä kaikki nousivat listalle
Kevät saa nuoret ja kokemattomat hirvieläimet liikkeelle - onnettomuusriski kasvaa
Vilkkaan metroaseman kunnostustyöt etenevät - hissi palasi pitkän tauon jälkeen käyttöön
Tunnistatko pikkulinnut? Tee testi ja selvitä, oletko todellinen lintutietäjä
Foreca: Sää viilenee selvästi pääsiäisen jälkeen
Näytä lisää