Niina Kurkinen: Suomalaiset ovat trenditietoisempia kuin ennen

21.08.2011 11:02 - Mikko Räsänen

Voicen heräämössä vieraillut Niina Kurkinen kehuu suomalaisten merkkitietoisuuden kasvaneen viime vuosien aikana.

Nina's vaatekauppaa pyörittävä ex-huippumalli Niina Kurkinen kertoo, että suomalaiset ovat vaatteiden suhteen nykyään huomattavasti merkkitietoisempia kuin esimerkiksi 80- tai 90-luvuilla.

- Nuorille on nykyään tarjolla vaihtoehtoja todella paljon. Minun nuoruudessani oli lähes pelkkä Seppälä, Kurkinen miettii.

Huippukalliiden merkkituotteiden kuten Louis Vuittonin laukkujen tai Christian Loboutinin kenkien kuluttajien määrä on myös kasvanut.

- Nykynuoret kasvavat HM:n ja muiden vastaavien keskellä. Kun heille tulee ikää lisää, haluavat he siirtyä eteenpäin, Niina arvelee kehityksen syyksi.

Kilpailut

Uusimmat