Tissejä, peppuja, aseita, verisiä tappeluita - kaikki nämä ovat tulleet monille tutuiksi jo nuoresta pitäen, mistä käy kiittäminen mainostajia ja mediaa. Sen vuoksi amerikkalainen tutkimus on kiinnostavaa luettavaa.
Suomessa tehdään vuosittain satoja valituksia hämäristä laihdutus- ja terveystuotteista, kirjoittaa päivän Ilta-Sanomat. Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan useimmat netissä mainostettavat tuotteet ovat pelkkää huijausta.
Virvoitusjuomayhtiö Hartwall on päättänyt hyllyttää kohua herättäneen Åttå-drinkero-mainoksen sen saatua tiukkaa palautetta antamastaan stereotyyppisestä kuvasta.
Kassakuittimainontaa myyvä Fingerprint Media laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulle. Mainoksia nähdään tänä keväänä useiden kaupunkien Citymarketien kassakuiteissa, kertoo Markkinointi & Mainonta.