Huomasitko härskin mainoksen X Factor -ohjelman katkoilla? Tuote myytiin loppuun

12.12.2016 11:16 - Reija Saarinen

Seksilelumainos nähtiin X Factorin -mainoskatkoilla lauantai-iltana.

Lauantaina Britannian X Factor -ohjelman finaalia seuranneet tv-katsojat yllättyivät todenteolla, kun mainoskatko käynnistyi. Yksi katkon näkyvimmistä mainoksista nimittäin mainosti seksilelua, tuttavallisemmin Jellyjortikkaa.

Mainos aiheutti heti paljon puhetta, etenkin sosiaalisessa mediassa, sillä ymmärrettävistä syistä miljoonien silmäparin joukossa oli varmasti myös niitä perheen pienimpiä, jotka omalta osaltaan halusivat kannustaa Suomen Saara Aallon voittoon saakka.

Saara Aalto (kuva: AOP)

- Kyllä tämä on varmasti monessa perheessä saattanut keskustelua herättää. Tietenkin se on ollut myös hyvä tilaisuus jutella vanhempien lasten kanssa asiasta, Huippukiva.fi-sivuston perustaja Lauri Hänninen kertoo Radio Cityn Jere "Jete" Ollisen haastattelussa.

Hämmentävä mainoshetki poiki kuitenkin firmalle paljon hyvää, sillä kyseinen tuote on hetkellisesti myyty loppuun.

- Ikävä kyllä näin pääsi käymään, eli jotain pettyneitä saadaan jouluna. Niitä on kyllä lisää tulossa, että ilahduttaa varmaan saajaansa vielä joulun jälkeenkin.

Mainos poistettiin lauantain jälkeen kyseiseltä paikalta. Eilisessä finaalilähetyksessä sitä ei siis nähty. Esimerkiksi urheilussa uskotaan monesti, että tietyt rutiinit kannattaa tehdä aina ennen peliä ja mikäli niistä poikkeaa, saattaa hävitä. Miten on, onko muuttunutta mainospolitiikkaa syyttäminen Aallon kakkossijasta - taikauskoiset kun voisivat näin ajatella?

- Kyllä sitä pientä syyllisyyttä tuntee, mutta kyllä minun on sanottava, että Saara on ehdoton voittaja, vaikka sijoitus olikin kakkonen, Hänninen sanoo.

Kuuntele haastattelu yltä. Kuuntele Radio Cityn Päivää ja Jete Ollista arkisin klo 10-14. 

Lue myös: Tässä on maailman kallein luksus-dildo

Kilpailut

Uusimmat