Kosmetiikkabrändin kampanja ilahduttaa avarakatseisuudellaan - tavalliset naiset sädehtivät kuvissa
Mainokset luovat kauneusihanteita. Vuosikaudet on puhuttu liian hoikista malleista, mutta yhä edelleen valtaosa brändeistä mainostaa tuotteitaan ainoastaan timmikroppaisten tai jopa laihojen naisten avulla. Glossier on kosmetiikkabrändi, joka tuo kampanjallaan kaivattua muutosta.
Tuoreessa Body Hero -mainoskampanjassa sädehtii tavallisia naisia. Kuvissa nähdään täydellinen kattaus erilaisia vartaloita. Malleina nähdään muun muassa koripalloilija ja olympiavoittaja Swim Cash Canal, tutkimuskoordinaattori Mekdes Mersha, Outdoor Voices -urheilubrändin perustaja Tyler Haney, LPA:n luova johtaja Lara Pia Arrobio ja plusmalli Paloma Elsesser.
Kiitos Glossier, toivomme muiden ottavan tästä mallia!
Lara Pia Arrobio
Paloma Elsesser
Swim Cash Canal
Tyler Haney
Mekdes Mersha
Lähde: Glamour
Lue myös: Muotitalot luopuvat liian laihoista malleista - katso, millaiset ovat uudet standardit