Kosmetiikkabrändin kampanja ilahduttaa avarakatseisuudellaan - tavalliset naiset sädehtivät kuvissa

14.09.2017 13:15 - Henna Koste

Glossierin mainoskuvissa nähdään koripalloilija ja plusmalli.

Mainokset luovat kauneusihanteita. Vuosikaudet on puhuttu liian hoikista malleista, mutta yhä edelleen valtaosa brändeistä mainostaa tuotteitaan ainoastaan timmikroppaisten tai jopa laihojen naisten avulla. Glossier on kosmetiikkabrändi, joka tuo kampanjallaan kaivattua muutosta. 

Tuoreessa Body Hero -mainoskampanjassa sädehtii tavallisia naisia. Kuvissa nähdään täydellinen kattaus erilaisia vartaloita. Malleina nähdään muun muassa koripalloilija ja olympiavoittaja Swim Cash Canal, tutkimuskoordinaattori Mekdes Mersha, Outdoor Voices -urheilubrändin perustaja Tyler Haney,  LPA:n luova johtaja Lara Pia Arrobio ja plusmalli Paloma Elsesser

Kiitos Glossier, toivomme muiden ottavan tästä mallia!

Lara Pia Arrobio

Paloma Elsesser

Swim Cash Canal

Tyler Haney

Mekdes Mersha

Lähde: Glamour

Lue myös: Muotitalot luopuvat liian laihoista malleista - katso, millaiset ovat uudet standardit

Kilpailut

Uusimmat