Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Jari-myrsky aiheutti vahinkoa ympäri maata: "Lumimyrskyjen harvinaisemmasta päästä"
Tony Kakon luotsaaman Himmelkraftin ensisinkku julki: "Nauti Uraniumista"
Poliisi lisää läsnäoloa kouluissa - luvassa virtuaalioppitunteja
Suuri joukko lapsia suuntasi tänään työpaikoille - tarkoituksena opettaa, miten yhteiskunta toimii
Etenkin yksi asia estää usein naisen ryhtymisen yrittäjäksi
Näytä lisää