Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Arvostelu: Klaus Härön uutuuselokuva asettaa elokuvavuoden riman heti korkealle
HS: Jo toinen Fat Lizard -ravintola hakeutui konkurssiin ja sulki ovensa
One Morning Left lopettaa: 'Muut jäsenet eivät olisi koskaan liittyneet yhtyeeseen, jos olisivat tienneet'
Sopimusrikkomus UMK:ssa - One Morning Left joutuu jättämään kilpailun
Erä Tapolan valkosipulikastiketta vedetään myynnistä
Näytä lisää