Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Luksuskoruja myyvän ketjun kihlasormusmainoksessa esiintyy tosielämän miespari.
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Poikkeuksellisesti käyttäytynyt karhu lopetettiin Kontiolahdella
Yli 128 000 ihmistä on käynyt katsomassa paavi Franciscuksen ruumista - hautajaiset järjestetään huomenna
Stubb valtiovierailuille Tansaniaan ja Keniaan
Suomen junioreille cheerleadingin MM-kultaa: "Finaalisuoritus oli aivan upea"
Gasellit jää parin vuoden keikkatauolle: "Ajateltiin mennä tänä kesänä erityisen lujaa"
Näytä lisää