Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari

11.01.2015 12:45 - Laura Sulkava

Luksuskoruja myyvän ketjun kihlasormusmainoksessa esiintyy tosielämän miespari.

Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä. 

Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.

Katso mainoskuva tästä.

Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?

Lähde: Fashionista

Kilpailut

Uusimmat