Luksuskoruliikkeen kantaaottava kampanja: Kihlasormusmainoksessa miespari
Todella tunnettu luksuskoruja myyvä ketju Tiffany & Co. ottaa uudella korukampanjallaan kantaa sukupuolineutraaliin avioliittoon. Kihlasormusmainosta koristaa kaksi miestä.
Erityisen miehistä tekee se tosiasia, että he eivät ole malleja, vaan oikea tosielämän pariskunta. Mustavalkoisessa kuvassa miehet istuvat romanttisesti yhdessä ulkona portailla.
Katso mainoskuva tästä.
Katso myös aikaisemmin julkaisemamme hulvaton vastaus kysymykseen: Miten saa ihmiset ymmärtämään, että homoseksuaalisuus ei ole valinta?
Lähde: Fashionista
Kilpailut
Uusimmat
Ensi vuosi räjäyttää pankin arkivapaiden osalta - näin monta arkivapaapäivää vuoteen mahtuu
Nämä ovat suomalaisten luotetuimmat yritykset - ja nämä vähiten luotetut
Kim Kardashian asteli punaiselle matolle yllään asuste, jota myös prinsessa Diana käytti aikoinaan
Kahviammattilaiset valitsivat vuoden parhaat kahvilat - myös kahvila Kuusamosta ylsi listalle
Malli Elsa Hoskin halloween-asu sekoitti somen täysin - kuin ilmetty prinsessa Diana
Näytä lisää