WC-kyltin naisella ei olekaan päällään mekko - katso
Tekniikkayritys Axosoft on käynnistänyt kampanjan, jolla on voimakas sanoma.
It Was Never a Dress -kampanjan sanoma on saanut tuekseen pysäyttävän ja netissä hurjaa vauhtia leviävän kuvan. Tekniikkayritys Axosoftin luomassa kuvassa kyseenalaistetaan, onko wc-kyltissä näkyvällä naisella oikeasti päällään mekko - vai kenties supersankarin viitta.
Kampanjan käynnistänyt Tania Katan kertoo Mirrorille, että ympäri maailmaa älykkäät naiset joutuvat ylenkatseen uhreiksi. WC-kylttikuvan tarkoitus on herätellä ihmisiä suhtautumaan naisiin ja kenties koko elämään eri tavalla.
- Kun näemme naiset eri tavalla, näemme maailman eri tavalla, sanoo Katan.
Lue myös: Kisakatsomosta bongattiin kaikkien aikojen hauskin kyltti - katso
Kilpailut
Uusimmat
Wednesday-hittisarja jatkuu: 'Tämä kausi tulee olemaan isompi ja mutkikkaampi kuin voit kuvitella'
Ysäriltä tuttu kauhuklassikko palaa - katso hyytävä traileri
Suomen karhukanta on kääntynyt kasvuun
Anne Hathawayn asu oli taidokasta kontrastia – yhdistelmä hienostuneisuutta ja rosoa
Suomalaiset suosivat lounaalla lihaa - yksi selitys saattaa olla hinta-ajattelussa
Näytä lisää