WC-kyltin naisella ei olekaan päällään mekko - katso
Tekniikkayritys Axosoft on käynnistänyt kampanjan, jolla on voimakas sanoma.
It Was Never a Dress -kampanjan sanoma on saanut tuekseen pysäyttävän ja netissä hurjaa vauhtia leviävän kuvan. Tekniikkayritys Axosoftin luomassa kuvassa kyseenalaistetaan, onko wc-kyltissä näkyvällä naisella oikeasti päällään mekko - vai kenties supersankarin viitta.
Kampanjan käynnistänyt Tania Katan kertoo Mirrorille, että ympäri maailmaa älykkäät naiset joutuvat ylenkatseen uhreiksi. WC-kylttikuvan tarkoitus on herätellä ihmisiä suhtautumaan naisiin ja kenties koko elämään eri tavalla.
- Kun näemme naiset eri tavalla, näemme maailman eri tavalla, sanoo Katan.
Lue myös: Kisakatsomosta bongattiin kaikkien aikojen hauskin kyltti - katso
Kilpailut
Uusimmat
"Elämäni pisimmät viikot" - Ella Kanninen muistelee neljän vuoden takaisia terveyshuolia
Uutuusdokumentissa sukelletaan vanhoillislestadiolaisten nuorten Suviseuroihin
Hittisarjan uusi kausi julkaistiin, ja nyt turistien odotetaan vyöryvän Thaimaahan
Tiedätkö mihin kierrätysastiaan hedelmien punnitsemisessa tuleva vaakatarra kuuluu?
Myös Rihanna innostui kauden trendiasusta - esitteli kaksi erilaista kokonaisuutta
Näytä lisää