Tuliko makkaramainoksesta tahattoman härski? Katso hulvaton kuva

28.05.2015 19:45 - Rea Tallgren

Joskus mainoksista tehdään tahallaan kaksimielisiä - toisinaan hommat menevät pieleen vahingossa. Pilsenin olutmainos jakaa mielipiteitä sen suhteen, oliko sen härskiys vahinko vai tahallinen teko.

Olemme aiemminkin kertoneet mainoksista, joiden asettelu, fontti tai jokin muu tekijä on saanut ne vaikuttamaan suunnattoman härskeiltä, vaikka se ei suinkaan ole ollut alkuperäinen tarkoitus. Kenties samoin kävi Pilsenin olutmainokselle.

Instagramissa naurattavassa mainostaulussa nähdään niin olutpullokin kuin myös valtava grillimakkara. Edestäpäin mainos näyttää ihan siltä, miltä on tarkoituskin. Taulun reunan yli kurkottava makkara saa kuitenkin mainostaulun väärältä puolelta kulkevat hihittelemään, niin härskiltä se näyttää.

Katso kuva mainostaulusta alta. Se, että makkara on makkaran värinen myös väärällä puolella taulua kielii siitä, että härski efekti oli kenties kuitenkin tarkoituksellinen.


Lue myös: Likaisen kaksimielinen mainostaulu aiheutti paheksuntaa - katso

Kilpailut

Uusimmat