Kun selfietikut eivät enää riitä - nyt kehitettiin selfielusikka!

27.09.2015 20:15 - Mika Parikka

Luulimme tämän olevan pelkkä vitsi, mutta se osoittautuikin täydeksi todeksi. 

Selfiet ovat rehellisesti sanottuna lähtenyt lapasesta viimeistään selfietikkujen lanseeraamisen jälkeen. Selfietikutkaan eivät tunnu enää ihmisille riittävän, sillä muromerkki General Mills' Cinnamon Toast Crunch on nyt lanseerannut selfielusikan. 

Kyllä, luit oikein. Keksintö on täyttä totta, sillä kukapa ei haluaisi täydellistä selfietä, kun on posket täynnä muroja ja lusikka suussa. Muroja valmistava yhtiö antaa 1000:lle ensimmäiselle tilaajalle selfialusikan vieläpä täysin ilmaiseksi. Tilaajan täytyy maksamaa ainoastaan postimaksut.

Vaikea sanoa, onko tämä täysi vitsi, markkinointikikka, vai totisinta totta. Allekirjoittanut veikkaa vastaukseksi kieli poskessa tehtyä markkinointikikkaa. Niin tai näin, idea on älyttömyydessään hauska!

Katso selfielusikasta tehty hämmentävä mainos alta:


Lue myös: Seksikäs selfiepeli tuo iloa arkipäiviin - katso helpot ohjeet

Lähde: Metro.co.uk

Kilpailut

Uusimmat