Suomalaiset ja ulkomaalaiset muotimerkit laajentavat sisustustuotteisiin - viimeisimpänä Gina Tricot
Viime vuosina monet vaatebrändit ovat laajentaneet sisustustuotteisiin. Muun muassa ruotsalaisjätti H&M lanseerasi vuonna 2010 H&M Home -malliston, jonka valikoimista löytyy ketjuliikkeen tavoin nopeasti vaihtuvia tuotteita ja uusimpia trendejä. Samoin samaan yhtiöön kuuluva Monki myy tyylilleen uskollisesti persoonallisia kodintuotteita. Myös ruotsalaisen KappAhlin lapsille suunnatun Newbie-malliston valikoimasta löytyy sisustustuotteita lastenhuoneeseen lakanoista tapetteihin.
Pitkät perinteet on myös ketjuliike Zaran Home-mallistolla, joka ei ole kuitenkaan koskaan rantautunut Suomeen. Myös 52-vuotiaalla Espritillä on oma sisustusmallisto.
Suomalaisista brändeistä muun muassa Samuji ja Lumi ovat laajentaneet myös sisustustuotteisiin. Samujilta löytyy kankaiden lisäksi muun muassa kulhoja ja nimikkojuliste. Laukkubrändi Lumilla on taas pieni valikoima tuoksukynttilöitä ja esteettisiä saippuoita.
Tuorein tulokas sisustusrintamalla on ketjujätti Gina Tricot. Uudesta Gina Home -mallistosta löytyy sisustustuotteita, kuten vilttejä ja tuikkukuppeja. 17. syyskuuta lanseerattu mallisto on saatavilla Suomessa toistaiseksi vain Helsingin Forumin myymälästä sekä verkkokaupasta.
"Olemme erittäin innoissamme, kun voimme tarjota asiakkaillemme modernin sisustusmalliston verkossa ja valikoiduissa myymälöissä, sillä tiedämme, että asiakkaamme ovat erittäin innokkaita sisustajia", Gina Tricotin markkinointi- ja tuotejohtaja Karin Westas kertoo tiedotteessa.
Gina Tricot
H&M Home
Samuji
KappAhl/Newbie
Lue myös: Kaaos kuriin! Kahdeksan ihanaa säilytysratkaisua, jotka kestävät katseita