Antti Tapani -vaatemallistosta tuli hitti - nyt Antti Tuisku vihjailee kiinnostavasti jatkosta
Viime keväänä Antti Tuisku teki uuden suuren aluevaltauksen. Hänestä tuli Antti Tapani -muotibrändin luova johtaja. Prismoissa myytävä muotimallisto on toteutettu Tuiskun ja Prisman tiiviinä yhteistyönä. Sporttinen athleisure-mallisto sai hyvän vastaanoton. Nyt mallisto on täydentynyt syksyn uutuuksilla, joita on yhteensä 30.
Kevätmalliston suurin yksittäinen hitti on ollut Antti Tapani -sukat.
"Yksittäisistä keväällä myyntiin tulleista tuotteista kaikkein suosituimpia ovat olleet valkoiset sukat, joissa on suuret AT-logot. Tämä kertoo hyvin siitä, että brändin pienilläkin tuotteilla saa pirteää ja hauskaa ilmettä omaan pukeutumiseen ja näin voi myös samalla viestiä Antti Tapani -brändin sanomaa: ”Ole rohkeasti oma itsesi”, kertoo S-ryhmän marketkaupan valikoimapäällikkö Nina Paavilainen.
Tuisku paljastaa, mitä vaatteita hän on pitänyt eniten:
"Minulla on koko mallistoa ja brändiä kohtaan suuri rakkaus ja ylpeys. Eniten olen pitänyt uimashortseja, juoksutrikoita ja valkoista collegeasua mustalla printillä".
Antti Tapanien ei ollut alunperinkään tarkoitus jäädä vain yhteen mallistoon. Seuraava mallisto julkaistaan tulevana keväänä. Työryhmä tosin suunnittelee jo syksyn 2021 mallistoa. Tuisku maalaa myös kiinnostavan kuvan brändin tulevaisuudesta.
"Olemme vasta hyvin alussa kokonaisuutena brändin suunnittelussa. Usein vaatii vuosia, jotta jokin uusi brändi tulee oikeasti tutuksi isolle yleisölle. Olemme jo nyt nähneet, että AT-brändi on otettu erinomaisesti vastaan ja sen tarinaa pidetään suuressa arvossa. Haluamme jatkossakin nojata oman itsensä näköiseen elämään ja se ei välttämättä tarkoita aina vain vaatteita", Antti Tapani vihjaa tulevista suunnitelmista.
Lue myös: Antti Tuisku julkaisee kirjan: "Yksi hienoimmista koskaan tekemistäni asioista"
Lue myös: Kolme prinsessa Dianan 90-luvun lookia, jotka näyttävät trendikkäiltä tänä syksynä - katso ja vertaa