Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen
VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.
VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.



Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.
Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.
Kilpailut
Uusimmat
Muotitietoisten laukuissa roikkuu nyt yksi lelu - myynti räjähti käsiin
Yksi materiaali, neljä eri väriä - Miley Cyrusin nahkalook hakee vertaistaan
Kuningatar Maximan syvänsininen asu hivelee silmiä - kuningasperhe poseerasi yhteneväisissä asuissa
Harkitsetko eläimen ottamista kesäksi? Aluehallintovirasto antaa tärkeän muistutuksen
Varo näitä virheitä autopesulassa, muistuttaa vakuutusyhtiö
Näytä lisää