Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen
VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.
VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.



Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.
Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.
Kilpailut
Uusimmat
Long Islandin murhat nousivat otsikoihin myös Suomessa - nyt tapauksesta julkaistiin kylmäävä dokumenttisarja
Kaksi jäihin pudonnutta pilkkijää löydettiin kuolleena jään alta
Kuningatar Maximan asu oli täynnä hurmaavia yksityiskohtia
OP varoittaa uudenlaisesta huijauksesta
Rantaradalla tulossa useita katkoja junaliikenteeseen - iso osa lähijunista ei liikennöi
Näytä lisää