Bongattu: Suomalaismerkki, jonka myynnistä 5 prosenttia menee aina hyväntekeväisyyteen
VAI-KO on tuore vaatemerkki, jonka suunnittelusta vastaa kaksi suomalaista.
VAI-KO-tuotteista löytyy niin pipoja kuin lippalakkejakin. Mukana on myös t-paitoja, lompakko sekä tuotteita koirille. Hinnat eivät päätä huimaa ja esimerkiksi perusbeanie (kuva alla) maksaa 25 euroa.



Merkin takana on kaksi suomalaista, jotka haluavat vaatteiden myymisen lisäksi tehdä hyvää. Niinpä firma onkin sitoutunut lanseeraamaansa viiden prosentin sääntöön. Säännön mukaan viisi prosenttia kunkin ostoksen hinnasta menee suoraan hyväntekeväisyyteen.
Pääse tutustumaan merkin sivuille tästä.
Kilpailut
Uusimmat
"Elämäni pisimmät viikot" - Ella Kanninen muistelee neljän vuoden takaisia terveyshuolia
Uutuusdokumentissa sukelletaan vanhoillislestadiolaisten nuorten Suviseuroihin
Hittisarjan uusi kausi julkaistiin, ja nyt turistien odotetaan vyöryvän Thaimaahan
Tiedätkö mihin kierrätysastiaan hedelmien punnitsemisessa tuleva vaakatarra kuuluu?
Myös Rihanna innostui kauden trendiasusta - esitteli kaksi erilaista kokonaisuutta
Näytä lisää