007 No Time To Die -elokuvaan ostettiin 60 000 eurolla Coca-Colaa - vain yhteen kohtaukseen
Ensi keväälle siirretystä 007 No Time To Die -elokuvasta on paljastunut hauska yksityiskohta.
Leffan budjetti on ollut yli 200 miljoonaa euroa ja jokainen sentti on varmasti käytetty hyvin. Kuten siihen, että yhteen kohtaukseen ostettiin lähes 60 000 eurolla Coca-Colaa turvallisuuden takia.
No Time To Dien stunteista vastannut Lee Morrison on paljastanut, että yhdessä kohtauksessa päätähti Daniel Craigin stunt-näyttelijä Paul Edwards ajaa korkealta rampilta kadulle. Virvoitusjuoma käytettiikin siihen, että Italiassa sijaitsevan Materan-katu saataisin tahmeammaksi, jotta laskeutuminen olisi turvallista.
- Käytin lähes 60 000 euroa siihen, että suihkuttelin Coca-Colaa ympäri Materaa. Olen käyttänyt samaa kikkaa useasti.
Sotkuja juoma ei jättänyt jälkeensä.
- Pakko sanoa, että kaikki kadut olivat todella puhtaita, kun kolan pesi niistä pois.
Odotetun 007 No Time To Dien ensi-iltaa on siirretty jo kahteen kertaan koronapandemian takia. Alun perin se oli tarkoitus julkaista jo keväällä. Näillä näkymin se saapuu elokuvateattereihin 2. huhtikuuta 2021.
Katso elokuvan traileri alta tai täältä.
Lue myös: 007 No Time To Die rikkoo Bond-elokuvien katkeamattoman perinteen - varo juonipaljastuksia
Lue myös: Daniel Craig puolustaa ensi-illan siirtämistä - miehellä on yksi neuvo tulevalle 007-näyttelijälle
Lähde: NME