Nainen sai kolme tekstiviestiä hampurilaisjätiltä - vaatii miljoonakorvauksia!
Miami New Times -lehden mukaan amerikkalainen Elizabeth Espinal vaatii Burger King -hampurilaisyhtiöltä viiden miljoonan dollarin korvauksia henkisestä kärsimyksestä. Espinal väittää hampurilaisfirman ahdistelleen häntä "kryptisillä mainosviesteillä", vaikka nainen oli pyytänyt tekstiviestillä firmaa lopettamaan.
Burger King lähetti Espinalille neljän kuukauden aikana yhteensä kolme hampurilaistuotteita mainostavaa tekstiviestiä. Ensimmäisessä viestissä kaupattiin pihvihampurilaista. Viestistä suivaantuneena Espinal lähetti yhtiölle takaisin viestin "Stop".
Viestit eivät kuitenkaan loppuneet ja neljän kuukauden kuluttua, kolmannen viestin tultua nainen päätti ryhtyä tositoimiin ja haastoi yhtiön oikeuteen vaatien miljoonakorvauksia.
Espinal vetoaa kanteessaan puhelinten käyttäjien kuluttajasuojalain lakipykälään 47, jossa kielletään pyytämättömien ääni- ja teksiviestien lähettäminen kuluttajille.
Nähtäväksi jää, nettoaako amerikkalaisnainen kolmen tekstiviestin aiheuttamasta kärsimyksestä 5 miljoonaa dollaria.