Metroon liukumäkeä pitkin ja avaruushissi - automerkin mainoskampanja huvittaa
Mainoksissa nähdään muun muassa metron liukuportaiden viereen asennettavan liukumäen ja kiireisten matkalaisten käyttävän sitä, skeittilaudan ja ostoskärryn yhdistelmällä shoppailua ja kuinka hissistä tehdään avaruussukkulan omainen.
Volkswagenin Facebook-sivuilla lukee, että kampanja on suunnattu kaikille, jotka haluavat elää tavallisesta poiketen, on kiinnostunut kaikesta uudesta ja nauttii elämän nopeuttamisesta aika ajoin.
Kieltämättä Helsingin aamuruuhkissa voisi liukumäen laskeminen, metroon ehtiäkseen olla hyvinkin houkuttava kokemus. Myös pakollisesta kauppareissusta voisi menevällä ostoskärryllä tehdä huomattavasti mukavamman.
Kilpailut
Uusimmat
Missä suomalaiset kolaroivat eniten? Vakuutusyhtiön mukaan yksi paikka nousee ylitse muiden
Arvostelu: Klaus Härön uutuuselokuva asettaa elokuvavuoden riman heti korkealle
HS: Jo toinen Fat Lizard -ravintola hakeutui konkurssiin ja sulki ovensa
One Morning Left lopettaa: 'Muut jäsenet eivät olisi koskaan liittyneet yhtyeeseen, jos olisivat tienneet'
Sopimusrikkomus UMK:ssa - One Morning Left joutuu jättämään kilpailun
Näytä lisää