Metroon liukumäkeä pitkin ja avaruushissi - automerkin mainoskampanja huvittaa
Mainoksissa nähdään muun muassa metron liukuportaiden viereen asennettavan liukumäen ja kiireisten matkalaisten käyttävän sitä, skeittilaudan ja ostoskärryn yhdistelmällä shoppailua ja kuinka hissistä tehdään avaruussukkulan omainen.
Volkswagenin Facebook-sivuilla lukee, että kampanja on suunnattu kaikille, jotka haluavat elää tavallisesta poiketen, on kiinnostunut kaikesta uudesta ja nauttii elämän nopeuttamisesta aika ajoin.
Kieltämättä Helsingin aamuruuhkissa voisi liukumäen laskeminen, metroon ehtiäkseen olla hyvinkin houkuttava kokemus. Myös pakollisesta kauppareissusta voisi menevällä ostoskärryllä tehdä huomattavasti mukavamman.
Kilpailut
Uusimmat
Teollisuusliitolta jo yhteensä kuudes lakkovaroitus - varoitukset jo useiden päivien mittaisia
Rahtikone pudonnut Liettuassa
Kalliit talvivaatteet kiinnostavat varkaita - ethän sorru vaatteiden säilytyksessä pahaan virheeseen?
Onko aivastuksen pidättäminen vaarallista? Yllättävät faktat kaikkien tuntemasta oireesta
"Esittääkö hän roolia?" – Erikoisjoukot-kivikasvo Matias Petäistö avaa, mikä on aitoa ja mikä show'ta
Näytä lisää