Suomi jälleen maailmankartalle – valistusvideo kerää kehuja ulkomailla
Ulkomaiset tiedotusvälineet ovat noteeranneet suomalaisen alkoholivalistusvideon, eikä ihme.
Useilla ulkomaisilla sivustoilla hehkutetaan kotimaista mainosvideota, jonka tarkoituksena on saada ihmiset ajattelemaan alkoholin käyttöä lasten edessä. Lasinen lapsuus -kampanjan mainosvideolla sanoma on selvä: Humalainen vanhempi voi olla lapsen silmin hirviö.
Videon on ohjannut Mikko Lehtinen ja se on on yksinkertaisesti upea. Katso vaikka itse!
Kilpailut
Uusimmat
"Elämäni pisimmät viikot" - Ella Kanninen muistelee neljän vuoden takaisia terveyshuolia
Uutuusdokumentissa sukelletaan vanhoillislestadiolaisten nuorten Suviseuroihin
Hittisarjan uusi kausi julkaistiin, ja nyt turistien odotetaan vyöryvän Thaimaahan
Tiedätkö mihin kierrätysastiaan hedelmien punnitsemisessa tuleva vaakatarra kuuluu?
Myös Rihanna innostui kauden trendiasusta - esitteli kaksi erilaista kokonaisuutta
Näytä lisää