Suomi jälleen maailmankartalle – valistusvideo kerää kehuja ulkomailla
Useilla ulkomaisilla sivustoilla hehkutetaan kotimaista mainosvideota, jonka tarkoituksena on saada ihmiset ajattelemaan alkoholin käyttöä lasten edessä. Lasinen lapsuus -kampanjan mainosvideolla sanoma on selvä: Humalainen vanhempi voi olla lapsen silmin hirviö.
Videon on ohjannut Mikko Lehtinen ja se on on yksinkertaisesti upea. Katso vaikka itse!
Kilpailut
Uusimmat
Missä suomalaiset kolaroivat eniten? Vakuutusyhtiön mukaan yksi paikka nousee ylitse muiden
Arvostelu: Klaus Härön uutuuselokuva asettaa elokuvavuoden riman heti korkealle
HS: Jo toinen Fat Lizard -ravintola hakeutui konkurssiin ja sulki ovensa
One Morning Left lopettaa: 'Muut jäsenet eivät olisi koskaan liittyneet yhtyeeseen, jos olisivat tienneet'
Sopimusrikkomus UMK:ssa - One Morning Left joutuu jättämään kilpailun
Näytä lisää