Kuva: Fotolia

Lisa kävi jouluna kahvilassa ja kortilta veloitettiin 5 700 - rahoja ei ole vieläkään palautettu

24.03.2021 20:45 - Roy Kokkonen

Kassatyöntekijän virhenäppäily on johtanut jo kuukausia jatkuneeseen tilanteeseen.

Jouluinen kahvilakäynti on ajanut yhdysvaltalaisen Lisa Angellon kuukausia kestäneeseen piinaan, kertoo Fox 5

Angello oli poikennut coloradolaiseen Starbucks-kahvilaan ostaakseen kupin kuumaa. Järkytyksekseen Angello sai pian kahvilakäynnin jälkeen kirjeen pankilta, jossa kerrottiin, että hänen tilinsä kate oli miinuksella.

Kävi ilmi, kahvilan työntekijä oli näpytellyt ostosten hinnan korttikoneeseen kahteen kertaan ikävin seurauksin. Kun ostokset olisivat oikeasti maksaneet 5,70 dollaria, hänen tililtään veloitettiinkin 5 705,70 dollaria, eli noin 4 824,54 euroa.

Nainen odotti ongelman ratkeavan helposti, mutta toisin kävi. Vastuu virheestä on ilmeisesti epäselvä, joten asiaa on palloteltu pankin, hänen itsensä ja Starbucksin välillä jo kuukausien ajan.

Pankki on siirtänyt summan tilapäisenä luottona Angellon tilille, jotta hän selviäisi laskuistaan. Lopullista ratkaisua pitkittyneeseen kiistaan ei kuitenkaan vielä ole saatu. 

– Olen joutunut kaiken keskelle. Kukaan ei pidä puoliani, eikä kukaan kuuntele. Haluan rahani takaisin, Angello sanoo.

Lue myös: Kuitin mukana tuli avunpyyntö - mies jumittui pankkiautomaatin sisälle

Lähde: Fox 5

Kilpailut

Uusimmat