Tarjoilijat jakoivat kamalimmat asiakaspalvelukokemuksensa Twitterissä - samaistutko?
Jokainen asiakaspalvelutyössä ollut tietää, että asiakkaat voivat olla välillä enemmän tai vähemmän haastavia.
Nyt ravintola-alan ammattilaiset ovat päässeet purkamaan tuntojaan, kun nimimerkki ghetto004 julkaisi Twitter-tilillään twiitin jossa totesi, ettei ikinä kykenisi työskentelemään ravintola-alalla, ja totesi leikkimielisesti alan työläisten olevan merijalkaväkeäkin urheampia.
Tähän mennessä alkuperäinen twiitti on saanut yli 100 tuhatta tykkäystä, ja sitä on jaettu eteenpäin yli 21 tuhatta kertaa. Katso alkuperäinen twiitti alta tai vaihtoehtoisesti täältä.
Twiitti sai ravintola-alan työntekijät innostumaan, ja he alkoivat avautua omista kokemuksistaan kamalien asiakkaiden kanssa. Lue vapaasti suomennetut twiitit alta.
"Eilen nainen tilasi minulta sokerittoman pepsin, jonka kaadoin hänelle itse varmistuakseni siitä, että se on sokeritonta. Kun vein sen hänen pöytäänsä, sanoi nainen, ettei juoma ole oikea ja minun tulisi tuoda hänelle uusi. Kaadoin hänelle uudelleen saman juoman, ja yhtäkkiä se olikin oikea. En ymmärrä." -ElenaWhiteley
"Työskennellessäni Chili's -ravintolassa eräs asiakas totesi, että hänen suolakurkkunsa muistuttavat liikaa kurkkua." -miraanda_garcia
"Työskennellessäni Jimmy Johns -ravintolassa nainen valitti, että hänen voileipänsä oli liian suolainen. Myöhemmin hän myönsi, että oli lisännyt ylimääräisen suolan itse." - captncarly
"Vanhempi nainen valitti, että hänen ruokansa tuotiin liian nopeasti, joten hän lähetti sen takaisin keittiöön. Jouduimme tekemään uuden 15 minuuttia myöhemmin." -jakelon8
"Joku uhkaili viiltää naamani, koska en suostunut myymään hänelle pirtelöä halvemmalla." -amazinkaelyn
"Voinko lisätä, että naiselle työskentely on kymmenen kertaa vaikeampaa? Joudut auttamaan miestä, joka tuijottaa ja sanelee sinulle epäsopivia kommentteja ja olettaa, että asiakaspalveluun kuuluu flirttailu. Ja aina kun asiasta mainitsee, käsketään olla välittämättä" -jas_funk
"Subwayn asiakas laittoi minut tekemään leivän kokonaan uusiksi, koska leipää ei oltu leikattu suoraksi." -jenxdun
"Asiakas: Yksi juustohampurilainen ilman juustoa.
Minä: Eli siis hampurilainen?
Asiakas: Ei. Juustohampurilainen ilman juustoa.
He ilmeisesti tiesivät työni minua paremmin, joten rahastin heiltä juustohampurilaisen hinnan, vaikka hampurilainen olisi ollut halvempi." -princessmulan7
Lue myös: Saitko huonoa asiakaspalvelua? Se saattaa olla oma syysi
Lähteet: Twitter