Kaikki artikkelit

Uuden järjestelmän avulla on tarkoitus parantaa asiakaspalvelua.
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.
Asiakaspalvelu ei aina ole helppoa.
Ravintolaketjun päällikkö vakuuttaa, että "viihdyttäjillä" on sosiaalista pelisilmää eivätkä he häiritse ravintola-asiakkaiden ruokailua.
Verhokauppa oli vaihtanut hieman erilaisen hissimusiikin.
Kahvilanomistajan vihamielinen vastaus arvosteluun on saanut netissä paljon huomiota osakseen.
"Onko tämä ilmainen, kun tässä ei ole hintalappua?" -kysymys on yksi sellaisista, jonka jokainen asiakaspalvelija on saanut kuulla aivan liian monta kertaa.
Netissä leviää valokuva poikkeuksellisen haastavasta kahvitilauksesta.
Kipeänä ollut asiakas sai helpotusta oloonsa muutenkin kuin pelkän ruoan muodossa.
Asiakkaat pystyvät itse vaikuttamaan ratkaisevasti saamansa palvelun laatuun, selviää tutkimuksesta.
Vaatekaupassa työskentelevät kokevat tähtihetkiä sekä turhautumista.
Asiakaspalvelu on jalo taito. Vanhoihin vitseihin ja epämääräisiin huomautuksiin täytyy osata suhtautua oikealla asenteella. Jos samat sitaatit toistuvat päivittäin kaupan kassalla tai ravintolan tiskillä, voi hymyn säilyttäminen huulille olla työn ja tuskan takana.
Joskus asiakaskohtaamiset voivat saada yllättäviä käänteitä ja esimerkiksi outoja asioita vaativat ihmiset saattavat saada myyjän leuan loksahtamaan auki.