Kuva: Shutterstock

Ethän ole yksi heistä? Markettityöntekijät paljastavat 12 ärsyttävintä asiakastyyppiä

02.05.2021 18:15 - Iiro Myllymäki

Asiakaspalvelijoiden hermoja kiristävät muun muassa ihmiset, jotka jättävät tavarat aivan vääriin hyllyihin.

Päivittäistavarakaupoissa työskentelevät ihmiset kohtaavat joka päivä hyvin monenlaisia asiakkaita. Vaikka monet meistä hoitavat kauppa-asiointinsa asiallisesti, toisenlaisiakin tapauksia löytyy. Oli kyse sitten tavarat hujan hajan jättävistä asiakkaista tai elämäntarinansa kassalla vuodattavista ihmisistä, jotkut ihmistyypit testaavat asiakaspalvelijoiden kärsivällisyyttä toden teolla.

Bored Panda -sivusto on koonnut yhteen, millaisia tilanteita ja asiakastyyppejä markettien työntekijät eivät voi sietää.

1. Asiakkaat, jotka jäävät käytävän keskelle juttelemaan estäen muiden ohipääsyn

2. Vanhemmat, jotka antavat lastensa sotkea hyllyt eivätkä korjaa näiden jälkiä

3. Asiakkaat, jotka hintalapun puuttuessa heittävät kuluneen vitsin siitä, miten tuotteen on oltava ilmainen

4. Ihmiset, jotka eivät käytä näinä päivinä maskia kaupassa asioidessaan

5. Asiakkaat, jotka eivät vastaa myyjän tervehdykseen

6. Asiakkaat, jotka jättävät tuotteen sille kuulumattomalle paikalle

7. Black Fridayn aikana alennusmyynneissä rynnivät asiakkaat

8. Ihmiset, jotka kassalla ollessaan alkavat vuodattaa elämäntarinaansa kassavirkailijalle

9. Asiakkaat, jotka saapuvat kauppaan juuri ennen kiinnimenoaikaa

10. Roskia ostoskärryihin jättävät asiakkaat

11. Asiakkaat, jotka yrittävät saada alennusta vedoten siihen, ettei heillä ole enempää rahaa mukana

12. Asiakkaat, jotka ottavat tuotteen pois paketista eivätkä laita sitä takaisin sinne

Artikkeli on julkaistu alun perin 27.10.2020.

Lue myös: Asiakaspalvelijan hauska moka levisi netissä - "Vahinkoja sattuu kaikille"

Lue myös: Tarjoilijat jakoivat kamalimmat asiakaspalvelukokemuksensa Twitterissä - samaistutko?

Lähde: Bored Panda

Kilpailut

Uusimmat