Juhannusfestivaali Himoksella myy säästä huolimatta
The Voice Juhannus Himos Festivaalin promoottori Timo Isomäki kertoi, että on erittäin tyytyväinen torstain 12 000 kävijään ja vielä tyytyväisempi eiliseen 13 000 kävijään, eli loppuunmyytyyn perjantaihin.
"Ollaan siinä missä tämän festivaalin kanssa voidaan parhaimmillaan olla", Isomäki kertoi.
"Kertoo siitä, että ohjelmisto toimii. Meitä pidetään festivaalina, jonne on kiva tulla.
Taantumallakin osansa, koska kotimaanmatkailu on kasvanut. Ihmiset haluavat tällaista meininkiä juhannuksena, eli musiikkia ja mukavaa oloa."
The Voice on ensimmäistä kertaa mukana yhteistyökumppanina Himos Festivaalin kanssa.
Kilpailut
Uusimmat
Tutkimus: Veronmaksu koetaan kansalaisvelvollisuutena - käyttökohteet aiheuttavat kritiikkiä
Ensi vuosi räjäyttää pankin arkivapaiden osalta - näin monta arkivapaapäivää vuoteen mahtuu
Nämä ovat suomalaisten luotetuimmat yritykset - ja nämä vähiten luotetut
Kim Kardashian asteli punaiselle matolle yllään asuste, jota myös prinsessa Diana käytti aikoinaan
Kahviammattilaiset valitsivat vuoden parhaat kahvilat - myös kahvila Kuusamosta ylsi listalle
Näytä lisää