Kylie Jenner vinkkaa uusista aluevaltauksista - mitä tarkoittavat Kylie Con ja Kylie Museum?
Miljardööri ja meikkimoguli Kylie Jenner, 22, jätti 9. tammikuuta kolme uutta tavaramerkkihakemusta: "Kylie Con", "Kylie Kon" ja "Kylie Museum".
Forbes-julkaisun mukaan uutinen tuli ilmi asianajaja Josh Gerbenin Twitter-päivityksestä. Gerben ei itse kuitenkaan liity hakemusten tekoon millään tavalla.
Harper's Bazaarin mukaan tavaramerkkihakemuksissa esiintyvät nimitykset voivat päätyä käyttöön aikuisten ja lasten vaatteita ja asusteita koskevissa brändeissä ja "kauneuteen liittyvissä konsultointipalveluissa, kursseissa, työpajoissa, näyttelyissä ja interaktiivisissa kokemuksissa koskien viihteellisiä tapahtumia."
Jos päivitys ei näy, voit katsoa sen täältä.
Toisin sanoen kuuluisan perheen nuorimmaisella sisaruksen uumoillaan suunnittelevan erilaisia tapahtumia ja kokoontumisia liittyen hänen meikkibrändiinsä.
Kardashian-Jenner-klaani on jättänyt yhteensä yli 700 tavaramerkkihakemusta, joista Kylien nimissä on yhteensä 128. Näin perhe pyrkii suojelemaan brändejään ja taklamaan kilpailijat, jotka yrittävät hyötyä heidän maineikkaasta nimistään.
Tuotteistaminen ja brändin suojeleminen on mennyt niin pitkälle, että Kylie otti viime vuonna lakiteitse omiin nimiinsä meemi-ilmiökse nousseen "rise and shine" -lurituksen.
Kaikki taistot tuotemerkeistä eivät kuitenkaan ole tosi-tv-perheellä menneet nappiin. Kylien muun muassa hävisi oikeustaiston australialaislaulaja kaimaansa Kylie Minogueta vastaan koskien juurikin heidän etunimeään.
Lue myös: Kylie Jenner myi yli puolet yrityksestään - tienasi jättisumman!
Lue myös: Justin Bieber sekosi Kylie Jennerin laulusta - some pakahtuu laulajan reaktiosta: 'Niin onnellinen'
Lähteet: Forbes, Harper's Bazaar