Robin Packalen ei aina käytä brändinsä mukaisia erivärisiä kenkiä - syy hyvin yksinkertainen
Eriväristen kenkien päivää juhlitaan tänään 3. toukokuuta ja tätä ei suinkaan ole unohtanut NRJ-radiokanavan aamujuontaja Jere Siltala, 25. Radiojuontaja sai idean soittaa artistille, jota voisi jopa kutsua eriväristen kenkien asiantuntijaksi: Robin Packalenille, 23. Suomen yhden menestyneimmän artistin henkilöbrändiin kun on aina kuulunut eriväriset kengät.
Siltala kysyikin Packalenilta aamulähetyksessä, mikä innoitti hänet käyttämään henkilöbrändissään erivärisiä kenkiä. Laulaja paljastaa idean tulleen ihan sattumalta kaksi viikkoa ennen hänen ensimmäisen kappaleensa Frontside Ollie -musiikkivideon kuvauksia.
- Frendini oli ostanut samanlaiset kengät, minulla oli siniset ja hänellä punaiset. Menin käymään heidän luonaan ja näin ne kengät siinä eteisessä, Packalen muistelee.
- Ne piti siinä tietysti laittaa eri päin jalkaan ja sitten syttyi valo päässä ja totesin, että tämähän on hauska idea. Sittemmin on aina ollut eriparikengät jalassa, Packalen lisää naurahtaen.
Mikäli linkki ei näy, voit katsoa julkaisun täältä.
Kyseisestä ideasta syntyi Packalenin yksi tunnetuin tunnusmerkki, mikä on sitä tänäkin päivänä kansainvälisillä musiikkimarkkinoilla. Artisti kuitenkin tunnustaa, että hänet saattaa nähdä vapaa-ajalla samanvärisissä kengissä.
- Se johtuu oikeastaan siitä, ettei minulla ole hirveästi kenkiä, jotka ovat samanpariset. Mutta jos haluan vaikka mennä kaupaan tai yökerhoon ystävien kanssa rauhassa, niin silloin ei ehkä kannata laittaa niitä sini- ja punavärisiä kenkiä jalkaan, Packalen kertoo.
- Olen tosi monesti huomannut, että ihmiset saattavat tunnistaa minut jo kengistä, Packalen lisää.
Packalen tunnetaan muun muassa hiteistään Boom Kah, Me tehtiin tää ja Kesärenkaat. Packalen aloitti muusikon uransa ollessaan vasta 13-vuotias, mutta ilmoitti pitävänsä tauon vuonna 2017. Tauko päättyi vuonna 2019, kun Packalen siirtyi suomenkielisestä musiikista englanninkieliseen. Artistin kansainvälisiin kappaleisiin kuuluvat muun muassa Hard To Love, Drop Dead ja I’ll Be With You.
Packalenin koko haastattelun voit kuunnella alta.
Voice.fi ja NRJ ovat molemmat osa Bauer Mediaa.
Lue myös: Robin Packalen saa oman tv-ohjelman: "Illan alkaessa kukaan ei tiedä, mitä tuleman pitää"