M&M: Vuoden muotibloggaajat Sokoksen uuden vaatemerkin keulahahmoiksi

14.06.2011 16:28 -

Vuoden 2010 muotiblogin palkinnon The Voice WebAwardseissa voittaneen More To Loven Mimmi ja Peppi ovat Sokoksen uuden vaatemerkin keulahahmoina.

Gossip-vaatemerkki on tarkoitettu uhkeammat muodot omaaville naisille, joiden on ollut vaikea löytää perusmerkkien valikoimista vaatteita.

- Isoja vaatekokoja on meiltä kysytty pitkään ja lähdimmekin merkin suunnittelussa siitä, että on tärkeää luoda merkki, joka tarjoaa asiakkaille helposti ostettavia ja yhdisteltäviä kokonaisuuksia kaudesta toiseen, Sokoksen naisten pukeutumisen myynninohjauspäällikön Tea Kainu kertoo Markkinointi&Mainonnan verkkosivuilla.

Gossipin keulakuviksi Sokos on ottanut More to Love -blogia pitävät Pepin ja Mimmin, jotka nappasivat Voicen WebAwardseistakin pokaalin itselleen.

- Kun More to Love -blogi valittiin lisäksi The Voice WebAwardsien vuoden 2010 Muotiblogiksi, tiesimme, että yhteistyömme tulisi olemaan menestyksekäs, Kainu sanoo.

Gossip valtaa Sokokset syksyllä ja Mimmi ja Peppi näkyvät tavarataloissa eri tapahtumien yhteydessä, sekä tietenkin merkin markkinoinnissa.

Lähde: M&M

Kilpailut

Uusimmat