The Voicen ja Himoksen menestyksekäs festariyhteistyö saa jatkoa
Kuluneen kolmen kesän aikana saavutettu keskeinen jalansija suosituimpien kesäfestivaalien joukossa osoittaa The Voice Juhannus HimosFestivaalin tarjoavan festariyleisölle sen kaipaamaa juhannusfestivaalitunnelmaa, sekä laadukasta sisältöä.
SBS Median sisältöjohtaja Jussi Suvannon mukaan tapahtuma on tärkeässä asemassa Voice-brändin rakentamisessa ja yhteistyökumppanina Himoksella on ollut suuri merkitys tapahtuman menestyksen suhteen.
- Festivaalista on tullut Suomen suurin juhannustapahtuma ja sitä kautta myös hyvä jalkautumisväylä yleisön keskuuteen. Yhteistyön myötä Himoksen Juhannuksesta on tullut Voicelle yksi vuoden isoimmista maamerkeistä, jota yleisö odottaa.
- HimosFestivalilla pääsemme loistavasti hyödyntämään ja tuomaan esille monimediapakettimme. Taltioimme keikkoja televisioon, teemme suoraa radiolähetystä ja tuotamme juttuja sekä uutisia verkkoon. Himos on ymmärtänyt tarpeemme ja edesauttanut niiden toteuttamisessa.
Himos Lomien Hannu Haljala kertoo Voicen vastavuoroisesti olevan Himokselle mitä otollisin yhteistyökumppani.
- Voice tuo tapahtumaa esille ja markkinoi sitä oikealle kohderyhmälle, jämerästi ja tosissaan. Yhteistyön tavoitteet ja yksityiskohdat toteutetaan sovitusti.
Suvannon mukaan yksi Himoksen keskeisistä vahvuuksista on sen välittämä positiivinen imago, sekä loistavat puitteet, jotka tarjoavat toimivat palvelut isollekin yleisömassalle.
- Himoksella on erittäin vähän, jos olleenkaan järjestyshäiriöitä tai huumausainerikoksia. Sisältö on laadukasta vuodesta toiseen ja organisaatio on todella kokenut tapahtumajärjestäjä.
Tulevina vuosina The Voice Juhannus HimosFestival aikoo säilyttää jo saavutetun brändinsä, mutta myös uudistua ja kasvaa.
- Alueen palveluiden kehittäminen tapahtumaa varten on yksi päätavoitteistamme. Kokonaisuutena The Voice Juhannus HimosFestival on keskikesän hyvän fiiliksen festari, eli tärkeää on vieraiden viihtyminen ja tapahtuman hieno tunnelma, Haljala sanoo.